dinsdag 6 september 2016

In het zonnetje

Wat aardig dat ik in deze ronde Blog Awards uitgekozen ben 
om er eentje te ontvangen 

Manon van het blog Haak en Pen nomineerde mij…J

Dank je wel, heel erg lief!!


Het leukste van deze Awards vind ik
dat de bloggers die hem ontvangen,
zelf ook weer bloggers in het zonnetje mogen zetten.
Op die manier kun je dus
een heel aantal nieuwe, leuke, inspirerende blogs ontdekken!

En dan die vragen, die er bij horen…
Daar maak ik een ‘WIST JE DAT’ van,
voor de nieuwsgierigen onder ons ;o)

WIST JE DAT

·         mijn stiekeme zonde ‘frietjes’ zijn? Écht, daar mag je me ’s nachts voor wakker maken ;o)


·         ik me mateloos kan irriteren aan mensen die niet op een rotonde kunnen rijden? Die gaan staan wachten, totdat de rotonde helemaal leeg is voordat ze er op durven gaan? Of die geen richting aan geven zodat je voor niks staat te wachten? Eerlijk.. dan spring ik uit mijn vel, en dat, terwijl ik anders altijd zoveel geduld heb!!


·         mijn grootste wens in het huishouden een afwasmachine is? Die er waarschijnlijk nooit zal gaan komen omdat onze keuken veel te klein is, maar ik droom er vaak stiekem van…


·         ik mijn voeten het mooiste aan mezelf vind? De rest.. ach, daar kan ik inmiddels wel mee leven, maar mijn voeten vind ik eigenlijk best wel goed gelukt ;o)


·         ik van sorteren houd? Ik het heerlijk vind om in kasten keurig alles te sorteren: bijvoorbeeld stapeltjes kleding netjes op elkaar. Zelfs in de bibliotheek of boekenwinkel kun je me er soms stiekem op betrappen dat ik schrijvers weer netjes bij elkaar zet  (maar dan alleen als niemand het ziet, haha!


·         ik vies ben van ‘haar’? Mensenhaar wel te verstaan.. Losse haren, haren in een wasbak maar ook van de haarwerken bij de streekdracht, daar moet ik niks hebben, ik vind het zó smerig! Ik zou dus nooit kapper kunnen zijn… brrrr!


·         ik daarentegen rood haar juist geweldig vind? En dat het mijn grootste droom ooit was(is) om zelf een enorme bos rood krullend te hebben? In plaats daarvan ben ik gezegend met een bescheiden bosje stijl en grijzend melkboerenhondenhaar, haha. (En mijn stiekeme wens om roodharige kinderen te krijgen is helaas ook niet uitgekomen ;o) Afijn, altijd, als ik een roodharige tegen kom zou ik hem of haar het liefst fotograferen, zo mooi vind het dat!


Dan wat blogs die ik zelf graag lees.
Ik geef geen Awards door
- dat schept zoveel verplichtingen -
maar zet ze hier graag in het zonnetje:


Natuurlijk zijn er nog véél meer leuke blogs die ik volg, 
dit is maar een willekeurige selectie.

Have a lot of BLOG Fun

en

PLUK DE DAG!




13 opmerkingen:

  1. wat een verrassingen in je wistje dat lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hier een leuke blog van gemaakt! Erg leuk, dat rijtje wist-je-dat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik in je lijstje voorkom, dank je voor de eer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je deze Award gekregen hebt -met recht verdiend.
    Grappig dat jij ook altijd rood haar wilde hebben. Heb ook geen rood haar gekregen terwijl mijn vader als hij zijn baard liet staan dat deze rood! was. En onze 2e zoon heeft wel een rode glans over zijn haar --ben er best jaloers op.
    Leuk om te zien welke blogs je oa leest.
    Zonnige dagen
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te lezen, dat jij ook zo vies bent van haar, hier nog zo eentje.Mijn opoe, die een Zeeuwse muts droeg,
    waste nooit haar haar, het zag helemaal geel, dat vond ik zo smerig!
    Mooi, dat je op deze manier mensen in het zonnetje zet in plaats van een award.
    Ik zit letterlijk in het zonnetje, nog even kamperen in de prachtige Achterhoek,
    Fijne zonnige dagen in Middelburg,
    groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ieks... ik kan het me zo goed voorstellen Betsy, jakkes bah! Nee, dat neem je dan de rest van je leven mee..! Veel plezier nog in de Achterhoek!

      Verwijderen
  6. Wat leuk om te lezen! Ik heb 'm toevallig net ook zelf ingevuld, dus dan is het extra leuk om hem ook bij anderen te zien. En wat betreft de vaatwasser, wij hebben ook een kleine keuken, maar hebben een 'halve' vaatwasser gekocht en fijn dat het is! Dus ik zou toch nog even goed passen en meten ;-)
    Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om wat meer over je te weten te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig blog heb je er van gemaakt, heerlijk om te lezen,
    Ik mag mijn stokje net als bij haak en pen en di mario in de lucht houden en wie het wil.... die mag het pakken hé:-) ik ben zo'n slecht stokkenmens, maar wat ik wel goed kan is vuurtjes fikken met stokjes:-) ik voel me al een spekkoper, dat jij zegt dat je me graag leest:-)"dank je wel voor je compliment xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahah heerlijk die eerste 2 die gelden voor mij ook zo :-D
    Ik ga eens kijken of er nog blogs tussen zitten die ik nog niet ken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu heb ik zelf rood haar en toch....geen van onze 4 kuikens heeft het stokje overgenomen...niet één! Terwijl de gynaecoloog bij onze eerste zei...reken maar op een rode bos haar want als de moeder roodharig is dat zie je dat heel snel terug. Klopt want bij mijn moeder zijn 2 van de 3 roodharig! Nou ja...je hebt een leuk lijstje ;) Jij moet eens met Janmijneman gaan autorijden....ik denk dat jullie het prima kunnen vinden op een rotonde! hihihi Hij springt soms ook uit zijn vel bij dit soort dingen.Dank je wel voor mijn vermelding...grappig hé...zo'n award. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor ook een zonnestraaltje! Ik mag juist graag met de hand afwassen! En vind zo'n machine maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je " wist je" lijstje! Die rotondes zijn zeer herkenbaar en we hebben er wat op de eilanden , een geseling zoals men zich gedraagt!
    Ik ga eens rondkijken bij de blogjes die ik nog niet ken
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen