maandag 30 mei 2016

Beter laat...

Zomaar wat mooie blommekes…
gekregen van enkele lieverds
omdat het alweer een jaar geleden was
dat ik mijn verjaardag niet vierde ;o)


Nou was dat was vorig jaar
niet zómaar een verjaardag…
…dat was een MIJLPAAL ;o)


Welkom bij de club van 50
riep iedereen toen J
(Iedereen die niet op mijn feestje kwam, haha)


En waarom dan wel geen feestje?
Omdat het toen allemaal een beetje mis liep…
Teveel werk
Teveel stress
Niet fit
Zoonlief bij wie het afstuderen niet doorging – helaas
(en dat hadden we graag samen willen vieren;
híj dat afstuderen en ík die Mijlpaal ;o))


Dus dit jaar een herkansing J
Een tuinfeestje op een prachtige zomerse dag!
Met allemaal lieve schatten,
gave cadeautjes
mooie wensen
lekker eten
en vooral veel gezelligheid.


Het duurde even,
maar…
beter laat dan nooit ;o) !!


(Enne… dat afstuderen zit nog steeds in de pen,
nog éven geduld aub.
Vieren we gewoon nog een keer een feestje..
komt zéker goed!)


28 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit, inderdaad: Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiephiephoera....al 51 dan nu! ;-) Inderdaad heerlijk twee feestjes! En succes aan de zoon... komt goed! Moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte! En wat een prachtige foto's van rozen. Dat moet een feest zijn om die aan te kunnen raken en de geur op te snuiven!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen al naar die prachtige rozenfoto's kijken is voor mij een feestje op zich.

    Pas 51.......van ♥♥♥♥ gefeliciteerd!!!
    En jij het middelpunt op die zonnige feestelijke dag met allemaal schatten om je heen en vooral veel gezelligheid dat klinkt als muziek in de oren en daarmee heb jij ''de schade'' dubbel en dik ingehaald.

    Groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je 51 jaar jong. Je hebt nog prachtige jaren voor de boeg en ik kan het weten want ik ben veel ouder, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige rozen, en alsnog van harte welkom bij de club van 50 !!haha
    Geniet van je feestje, het klinkt in elk geval reuze gezellig!

    Lieve groet,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah van harte gefeliciteerd! ! En wat fijn dat je het nu lekker kon vieren en dan nog een feestje tegoed van zoonlief...life is good! Ik ruik de rozen door mijn schermpje heen ..prachtig! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah van harte gefeliciteerd! ! En wat fijn dat je het nu lekker kon vieren en dan nog een feestje tegoed van zoonlief...life is good! Ik ruik de rozen door mijn schermpje heen ..prachtig! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, als nog, van harte gefeliciteerd met deze dag. Wat een prachtige rozen, je hebt ze verdiend! Ik ruik ze hier, heerlijk!!
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd! Fijn dat je dit jaar een beter jaar hebt!
    En voor zoonlief : succes!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte meis fijn dat het nu wel kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd. En .. sla het feesten ook weleens een jaartje over hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ,o , tussen en en sla kwam ik... En ... ik sla het feesten enz. Oef.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte gefeliciteerd zeg:-) beter laat dan nooit,
    zelf heb ik een bloede hekel aan verjaardags feestjes, en het zelf vieren,
    maar voor anderen is het altijd leuk:-)

    gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige,gezonde en creatieve jaren samen met allen die je lief zijn--Jonkie! Je komt nog maar net kijken! (lol)
    En veel succes voor zoonlief--komt best goed!
    Schitterend zijn deze rozen!
    Fijne week
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooohhh... Van HARTE gefeliciteerd nog!
    Dikke zoen,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk dat je nu alsnog een feestje hebt gegeven,gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog van harte gefeliciteerd! Met je 50e èn met je 51e verjaardag, als ik het goed heb...
    Ach, soms zijn er van die situaties ..., dan heb je geen zin in een feestje. En dan opeens voel je je er weer bovenuit getild en kan je 't anders bekijken. Gewoon doen wat je volgens je hart moet doen!
    Wat een prachtige bloemen kreeg je. Van welke kant je ze ook bekijkt, ze zijn schitterend!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, klopt helemaal wat je zegt Elisabeth ;o)

      Verwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je 51e verjaardag en wat leuk dat je het dit jaar zo mooi hebt kunnen vieren!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herken het helemaal.....dit jaar ook in dezelfde situatie...we praten nogwel eens bij.. groetjes L.H

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Lies, hoog tijd! En nog heel erg bedankt voor je lieve en mooie kaart :)

      Verwijderen
  21. Van mij ook beter laat dan nooit.....nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar ! Hopelijk geniet je nog steeds van die mooie rozen ! Ben even minder actief met social media, ach met eigenlijk alles, ben aan het 'vechten' tegen een depressie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hi ,, i love you house and you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. There's the rose that I know and love. Such a beautiful flower, isn't it?

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen